Jsem specialista na webovou analytiku Google Analytics 4, PPC kampaně (Google Ads, dříve zvaný Google AdWords, a Sklik), SEO a Výkonnostní marketing. Veškeré marketingové úvahy, správa a optimalizace PPC kampaní i webových stránek vycházejí z výkonnostních dat.
Nejprve klientům nastavuji špičkové měření za pomoci nástroje Google Analytics 4, a následně, na základě dat, připravuji sofistikované PPC kampaně a navrhuji optimalizaci jejich webu. Díky kvalitní webové analytice jsem schopen poskytovat klientům precizní nastavení a správu nejen jejich marketingových kampaní.
Patřím mezi certifikované partnery Google. Mojí vášní je marketing, který se dá měřit. Mým cílem jsou spokojení klienti. Práce s nimi na společných projektech mi přináší radost. Spolupracuji se svými klienty dlouhodobě a aktivně se zajímám o jejich podnikání.
Konzultuji osobně v těchto městech: Praha, Brno, Zlín a Uherské Hradiště.