Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Co hledáte?

Intrastat - ZRUŠENO, náhradní termín 1.11.2022

OMLOUVÁME SE, ALE SEMINÁŘ JE ZRUŠEN NÁHRADNÍ TERMÍN JE 1.11.2022

Termín konání: 12. 9. 2022 v 9 – 14 hod
Místo konání: Zlín, Vavrečkova 5262 (budova č. 23, sídlo KHK ZK

Lektor: Ing. Bc. Lenka SABELOVÁ, Customs Manager společnosti Maurice Ward & Co., s.r.o., spoluautorka odborné publikace Meritum - Clo (nakladatelství ASPI),specialistka na legislativu EU v oblasti cel, daní při dovozu a vývozu, Extrastatu a Intrastatu.

Seminář je určen: Všem, kteří obchodují s ostatními členskými státy Evropské unie a mají povinnost vykazovat údaje do Intrastatu, tj. jejich obchodní transakce a pohyby zboží z/do jiného členského státu přesahují hodnotu 12 mil. Kč za rok. Výklad bude vycházet ze znění nových předpisů platných pro rok 2022.

Cílem semináře je: Poskytnout aktuální informace a pravidla pro vykazování statistiky vnitrounijního obchodu se zbožím v ucelené podobě.

Obsah:
•    Právní základ
-    Zákon č. 242/2016 Sb., celní zákon
-    Nařízení vlády č. 333/2021 Sb., k provedení některých ustanovení celního zákona v oblasti statistiky
-    Sdělení ČSÚ č. 498/2021, o zavedení číselníku Seznam vybraného zboží s doplňkovými statistickými znaky (DOPL_KN)
-    Zjednodušené vykazování + Sdělení ČSÚ č. 497/2021, o zavedení číselníku Seznam zboží, které není určeno pro zjednodušené vykazování do systému Intrastat (ZJEDVYK)
-    Vznik a zánik zpravodajské jednotky – prahy pro vykazování, způsob jejich určení
-    Zpravodajská jednotka a její povinnosti
-    Pravidla pro vykazování, podklady k výkazům Intrastat
-    Uvádění KN/Kombinované nomenklatury
-    Kódy transakcí
-    Země původu – dovoz/vývoz
-    Kódy skupin dodacích podmínek Incoterms
-    Uvádění dalších údajů do výkazů – druh dopravy, DIČ ve výkazu odeslání/vývoz/ atd.
-    Způsob podání výkazu Intrastat – CSV formáty, InstatOnline, InstatDesk
-    Provádění oprav údajů ve výkazech
•    Kontroly údajů ve výkazech INTRASTAT prováděné celními orgány
•    Diskuse, zodpovězení dotazů

Cena semináře: 1.000 Kč bez DPH (tzn. 1 210 Kč) pro členy KHK ZK, 2.000 Kč bez DPH (tzn. 2 420 Kč) pro nečleny KHK ZK.

Účastníkům bude poskytnuto občerstvení.

Přihlásit se můžete do 5.9.2022 e-mailem na info@khkzk.cz, nebo přes formulář.

Přihlášku lze zrušit nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce na elektronickou adresu organizátora. Organizace má právo vyslat náhradníka (vhodné je upozornění organizátorů). Při neomluvené neúčasti nebo zrušení přihlášky v kratší lhůtě než 3 pracovní dny před datem konání semináře, bude účtován stornovací poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

 

Soubory ke stažení

Přihláška na akci

Zrušit přihlášku

Vaše osobní údaje odeslané tímto formulářem budou sloužit pouze k řešení Vašeho požadavku. Zásady se zpracováním osobních údajů zde: Ochrana osobních údajů