Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Co hledáte?

Jaké jsou aktuální novinky v online světě a jak vyladit svůj web, aby vám přinesl maximální užitek?

Datum konání: 11.6.2019
Čas konání: 9 - 12 hod.
Místo konání: Vavrečkova 5262 (budova č. 23, sídlo KHK ZK), Zlín

Získejte unikátní know-how od marketingových profesionálů, kteří se v digitální agentuře In creative starají o klienty jako McDonald’s, BMW Cartec Group, VW Wachal a.s. a další.

Co se na workshopu dozvím?

V úvodní části se s Jakubem Horáčkem podíváme na novinky a na to, jaké trendy přináší aktuální vývoj na sociálních sítích a bez čeho se v roce 2019 již neobejdete. Co před lety fungovalo, dnes už nemusí platit.

Chief copywriter Ivan Jašek vám na konkrétních případech ukáže nejčastější chyby, kterými české weby trpí. Když přivedete návštěvníka na svůj web, celá hra teprve začíná a chyby, které na webu mohou být, mohou také celou vaši obchodní snahu dokonale potopit.

Ve třetí části vám Denisa Šťastná ukáže příklady, jak úpravy na webu pomohli klientům a jaké to má konkrétní výsledky. Také vám dá několik praktických tipů z marketingové praxe.

Je workshop vhodný pro mě?

Jako šéf/majitel budete moci lépe:

  • propojit svoji letitou odbornost s novými trendy
  • nastavit si priority pro udržitelnost v rychle se měnícím tržním prostředí
  • inspirovat svůj tým a ukázat, jaký jste vizionář, vést příkladem, aby se zaměstnanci rozvíjeli
  • být napřed, protože konkurence nespí

Jako specialista/markeťák budete moci lépe:

  • okamžitě uplatnit nové znalosti
  • zaujmout nové generace
  • briefovat agentury či externisty
  • vybudovat pevné základy, na nichž pak můžete dál stavět

Kdo bude lektorem?

  • Jakub Horáček
  • Ivan Jašek
  • Denisa Šťastná

Seminář je pro účastníky zdarma.

Účastníkům bude poskytnuto občerstvení.

Seminář je hrazen z projektu: KONTAKTNÉ CENTRÁ ČESKO-SLOVENSKEJ HOSPODÁRSKEJ SPOLUPRÁCE
Kód projektu v ITMS2014+: 304031C838
Program Interreg V-A SK-CZ

Přihlásit se můžete do 6. 6. 2019 e-mailem na miksanikova@khkzk.cz nebo přes formulář na www.khkzk.cz.

 

Přihláška na akci

Zrušit přihlášku

Vyplněním a odesláním přihlášky souhlasím se zpracováním osobních údajů v nezbytném rozsahu.