Co hledáte?

HOME OFFICE A JEHO PRAVIDLA

 

 

 

 

Typ akce: webinář
Termín konání: 16.2.2021 v 9 – 13 hod.

Lektor: Judr. Ing. Magda Janotová, LL. M.

V současné době se do popředí stále častěji dostává téma flexibility v práci a využití technologií pro vzdálenou komunikaci v týmech i s klienty či obchodními partnery. Jednou z možností je využití institutu tzv. home office. V současné době proto tato práce z domova přestává být vnímána jen jako benefit, nýbrž jako nutnost, jak zachovat plynulé fungování firmy a pracovních činností.

Cílem tohoto semináře je:
Na tomto semináři získáte orientaci v základních pravidlech výkonu práce z domova spolu s možností využití. Dozvíte se  jak efektivně nastavit režim práce z domova, jaké dokumenty následně připravit, parametry BOZP, jaké náklady bude zaměstnavatel kompenzovat, jak řešit rozvržení pracovní doby a jak to bude např. se stravenkami při home office a podobně. Seminář poskytne odpovědi na časté otázky a praktické rady.

Seminář je určen :
Statutární orgány, ředitelé, manažeři, personalisti, podnikoví právníci

Program semináře:
•    Dohoda o výkonu práce z domova, doporučený obsah
•    Dokumentace při využití home office
•    Rozvrhování a evidence pracovní doby
•    Přesčasy a pracovní pohotovost
•    Zajištění BOZP
•    Uplatnění překážek v práci na zaměstnance při home office
•    Náklady spojené s výkonem práce z domova a jejich kompenzace
•    Další souvislosti - stravenky, odměňování atd.
•    Ochrana osobních údajů v souvislosti s pracovními činnostmi mimo pracoviště zaměstnavatele

Cena semináře: 900 Kč bez DPH (tzn. 1 089 Kč) pro členy KHK ZK, 1.400 Kč bez DPH (tzn. 1 694 Kč) pro nečleny KHK ZK.

Přihlásit se můžete do 10.2.2021 e-mailem na info@khkzk.cz, nebo přes formulář na www.khkzk.cz.

 

 

 

Přihláška na akci

Zrušit přihlášku

Vaše osobní údaje odeslané tímto formulářem budou sloužit pouze k řešení Vašeho požadavku. Zásady se zpracováním osobních údajů zde: Ochrana osobních údajů