Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Co hledáte?

webinář - HOME OFFICE A JEHO PRAVIDLA

 

 

 

 

Typ akce: webinář
Termín konání: 16.2.2021 v 9 – 13 hod.

Lektor: Judr. Ing. Magda Janotová, LL. M.

V současné době se do popředí stále častěji dostává téma flexibility v práci a využití technologií pro vzdálenou komunikaci v týmech i s klienty či obchodními partnery. Jednou z možností je využití institutu tzv. home office. V současné době proto tato práce z domova přestává být vnímána jen jako benefit, nýbrž jako nutnost, jak zachovat plynulé fungování firmy a pracovních činností.

Cílem je:
Na tomto webináři získáte orientaci v základních pravidlech výkonu práce z domova spolu s možností využití. Dozvíte se  jak efektivně nastavit režim práce z domova, jaké dokumenty následně připravit, parametry BOZP, jaké náklady bude zaměstnavatel kompenzovat, jak řešit rozvržení pracovní doby a jak to bude např. se stravenkami při home office a podobně. Seminář poskytne odpovědi na časté otázky a praktické rady.

Je určen:
Statutární orgány, ředitelé, manažeři, personalisti, podnikoví právníci

Program:
•    Dohoda o výkonu práce z domova, doporučený obsah
•    Dokumentace při využití home office
•    Rozvrhování a evidence pracovní doby
•    Přesčasy a pracovní pohotovost
•    Zajištění BOZP
•    Uplatnění překážek v práci na zaměstnance při home office
•    Náklady spojené s výkonem práce z domova a jejich kompenzace
•    Další souvislosti - stravenky, odměňování atd.
•    Ochrana osobních údajů v souvislosti s pracovními činnostmi mimo pracoviště zaměstnavatele

Cena: 900 Kč bez DPH (tzn. 1 089 Kč) pro členy KHK ZK, 1.400 Kč bez DPH (tzn. 1 694 Kč) pro nečleny KHK ZK.

Přihlásit se můžete do 10.2.2021 e-mailem na info@khkzk.cz, nebo přes formulář výše.

 

 

 

Přihláška na akci

Zrušit přihlášku

Vyplněním a odesláním přihlášky souhlasím se zpracováním osobních údajů v nezbytném rozsahu.